De prospect geruststellen

We hebben allemaal onze eigen gewoontes, onze favoriete restaurants, onze vertrouwde winkeliers, onze huisarts, onze loodgieter, onze kapper, … maar of we nu in onze regio zijn of op reis, soms zijn we op zoek naar een nieuwe professional of een nieuwe plek om uit te gaan.In dit geval kiezen we niet willekeurig: mond-tot-mondreclame, de…
Lees verder De prospect geruststellen

Verkozen worden

De beoordeling is een belangrijk kenmerk van e-commerce. Het geeft een idee van de service en de kwaliteit van de producten die de verkoper aanbiedt. Een goede ranking in de zoekresultaten kan u helpen potentiële klanten te bereiken die niet naar uw e-commerce site zouden zijn gekomen als u niet het voorrecht had gehad om…
Lees verder Verkozen worden

Betere verwijzingen

Google is waarschijnlijk de meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Het heeft een aanzienlijke invloed op de manier waarop mensen informatie, toepassingen, producten en diensten op internet vinden en gebruiken. Als marketeer heeft u wellicht gehoord van Google’s PageRank. Dit systeem maakt het mogelijk de meest relevante websites voor een bepaalde zoekopdracht te rangschikken en aan…
Lees verder Betere verwijzingen